بازیگری بعد از 525 فیلم دوباره کارگردانی می کند – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آنوپام کهیر بازیگر محبوب هندی است که در فیلم هایی مانند دفترچه امیدبخش دیوید بازی کرده است. اوراسل و سریالآمستردام جدیدبود سال 2022 را در فعالیت های مختلف گذرانده است و در فیلم های “موارد کشمیر 2″، “کارتیکیا 2” و “کارتیکیا 2” حضور داشته است.آنوچای“حضور داشت، اما می گوید که آماده است پشت دوربین برگردد.

وی در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم هند گفت: اتفاقی برای من افتاد خواهرزاده ام. اوتیسم و من یک داستان در مورد یک پدربزرگ و یک نوه دارم اوتیسم که با هم زندگی می کنند من میخواهم فیلمنامه او و شاید تا پایان امسال یا سال آینده کارگردانی را شروع کنم.

20 سال پیش برای اولین بار روی صندلی کارگردانی ساخت «ام جای جگادیش» نشست، اما این تجربه را تکرار نکرد.

خیر قرار است امسال با یک فیلم ترسناک تامیلی به نام عتبات به پایان برسد که در آن نقش کشیشی را بازی می کند که از طریق زوم جن گیری می کند.

او همچنین در فیلم کالاری بازی می کند. ایشا مارجارا فیلمساز کانادایی یک داستان بین نسلی درباره 3 زن است. به گفته وی این فیلم در کانادا و هند فیلمبرداری می شود.

او به دلایل شخصی در فصل جدید سریال پزشکی بازی کرد.آمستردام جدیداو ادامه نداد» اما در عوض بیشتر روی پروژه های هندی تمرکز کرد. “امضا” ساخته شده است گاجندرا آهیر که خودش تولید می کند، او در توییتر به عنوان 525 امین فیلم خود در رده بازیگری نمایش داده شد.

کهیر همچنین به زودی با IB71 قضاوت شد سانالپ دنبال کردن“کاغذ 2” را ساخته است. راضی سوزاننده“اضطراری” خاموش است کانگانا رانت و یک سری وب توسط نیرج پاندی قابل مشاهده است

او که 67 سال سن دارد گفت: به فیلم هایی که نشان دهنده سینمای هند است افتخار می کند.

این بازیگر پرکار در جشنواره بین المللی فیلم هند استاد او کلاس «نمایش برای درام و تئاتر» برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید