انتظار می رود اولین لپ تاپ سامسونگ با صفحه نمایش OLED تاشو در سال 2023 وارد بازار شود


چند سالی از عرضه گوشی های تاشو می گذرد و شرکت های مختلفی در این زمینه فعال هستند، اما هنوز صفحه نمایش های تاشو به محصولات دیگر راه پیدا نکرده اند. حالا ظاهرا سامسونگ این بار او می خواهد از گوشی های تاشو مراقبت کند لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو رفتن و عرضه چنین محصولی در سال آینده.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ در حال آماده سازی اولین لپ تاپ تاشو خود است و این محصول با پنل 17.3 اینچی این برند سال آینده وارد بازار می شود. سامسونگ در ابتدا قصد داشت این محصول را اواخر امسال عرضه کند، اما به دلایل نامعلومی آن را به سال آینده موکول کرده است.

لپ تاپ تاشو سامسونگ قیمت ها را در بازار می شکند؟

در حالی که احتمالا سال آینده شاهد اولین لپ تاپ تاشو سامسونگ خواهیم بود، اما این اولین محصول با این ویژگی نخواهد بود. در گذشته شرکت های لنوو و ایسوس لپ تاپ های مجهز به صفحه نمایش تاشو را معرفی کرده اند.

محصول ایسوس که ZenBook 17 Fold نام دارد، اخیرا با قیمت 3500 دلار روانه بازار شد که قیمت بسیار بالایی است. این لپ تاپ از پنل 17 اینچی BOE بهره می برد و با توجه به قیمت، ایسوس تصمیم گرفت تنها 10000 صفحه نمایش به این شرکت سفارش دهد.

لپ تاپ تاشو سامسونگ

اگرچه لپ تاپ سامسونگ با قیمت گزافی نیز عرضه خواهد شد، اما با توجه به استفاده از پنل اختصاصی خود در این محصول، باید انتظار قیمت کمتری نسبت به نماینده ایسوس داشته باشیم. علاوه بر این، سامسونگ نشان داده است که امید زیادی به آینده در بازار محصولات تاشو دارد و احتمالاً نسل‌های بعدی لپ‌تاپ‌های تاشو کره‌ای نیز ظهور خواهند کرد.

با ادامه عرضه چنین محصولاتی، انتظار داریم به مرور زمان مانند گوشی های تاشو، قیمت لپ تاپ های دارای صفحه نمایش تاشو نیز کاهش یابد و به محصولات معمولی نزدیک شود. علاوه بر سامسونگ، HP طبیعتاً می خواهد سال آینده لپ تاپ مجهز به پنل تاشو نیز عرضه کند که ال جی پنل های آن را تامین خواهد کرد.

در حالی که سامسونگ از پنل 17.3 اینچی و اچ پی از پنل 17 اینچی استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید