نکاتی که باید در مورد گیاه رزماری دانست؟+طریقه مصرف

نوشاتی سعی براین داشته است که بتواند خدماتی مانند فروش محصولات و دمنوش های گیاهی نیوشا را برای کاربران ارائه بدهد و مشتریان عزیز بتوانند به راحتی از طریق سایت  این محصولات را خریداری کنند.

برند نوشاتی، توانسته است با ارائه مرغوب ترین دمنوش ها در سراسر ایران،  مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

سایت نوشاتی یکی از منابع اصلی برای فروش دمنوش های نیوشا است که این سایت محصولات خود را در ایران و خارج از ایران ارائه می دهد و به فروش میرساند.

گیاه رزماری چیست؟

گیاه رزماری علفی است که دارای ساقه چوبی است که ارتفاعی نیم تا یک متر دارد و برگ های سبز و دائمی و بسیار معطر دارد.

گیاه رزماری سطحی فوقانی دارد که رنگ برگ آن سبز است و سطح تحتحانی آن به علت وجود کرک، سبز مایل به سفید است.

در این راستا نوشاتی بهترین سایت فروش محصولات نیوشا توانسته است که دمنوش این نوع گیاه را در سایت خود ارائه دهد و به فروش برساند.

بهترین زمان مصرف دمنوش رزماری برای لاغری چه زمانی است؟

زمان مصرف دمنوش رزماری و گل محمدی طبق راهنمای مصرف چای رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا 1 یا 2 ساعت قبل یا بعد از غذا است که اگر از این دمنوش در همین بازه زمانی تعیین شده مصرف کنید از تمامی خواص آن بهره مند خواهید شد.

طریقه مصرف دمنوش رزماری به چه صورت است؟

دمنوش رزماری را می توانیم با گل محمدی، چای سبز، دارچین، گل سرخ و نعناع ترکیب میکنیم.

علت اینکه رزماری را با گل محمدی ترکیب میکنیم این است که خواص این دمنوش را افزایش می دهد.

طرز تهیه دمنوش رزماری به چه صورت است؟

برای تهیه دمنوش رزماری و گل محمدی، باید 1 قاشق غذاخوری از این دمنوش را برداشته و درون قوری بریزیم و 1 لیوان آب به آن اضافه کنیم. در قوری را می بندیم و روی سماور قرار میدهیم تا به مدت 20 دقیقه دم بکشد. بعد از آن این دمنوش آماده است و می توانید آن را با نبات نوش جان کنید.

خواص دمنوش رزماری با گل محمدی چیست؟

دمنوش رزماری در دستگاه گوارش بدن انسان، تاثیرات بالقوه ای را به همراه دارد که از آن میتون به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها برای هضم غذا استفاده کرد. در نتیجه ی این صحبت، افرادی که بنا به یبوست به چاقی  مبتلا می شوند از ترکیبات این دمنوش برای بهبود عملکرد گوارش خود می توانند استفاده کنند و روند چاق شدن را قطع کنند.

دمنوش رزماری تاثیرات بالا و زیادی را در بحث کاهش استرس دارد. استرس یکی از عواملی است که در بحث چاقی بسیار موثر است که سطح هورمون کورتیزول را بالا میبرد که التهابات بدنی را افزایش می دهد.

خواص این دمنوش باعث میشود که از پرخوری عصبی و پرخوری احساسی جلوگیری شود و همچنین ترکیبات این دمنوش، به دلیل رساندن خواص ضدهیپوگلیسمی و ضدالتهابی که در خود دارد باعث می شود که چربی سوزی سریع تر انجام شود و در نتیجه باعث لاغری و کاهش وزن شود.

اگر بخواهیم که چربی سوزی در این دمنوش بیشتر باشد، باید آن را با گل محمدی و زنجبیل ترکیب کرده و هر روز، یک الی دو فنجان از این ترکیب را بنوشید تا روند کاهش بافت چربی در بدن، با سرعت بیشتری پیشروی داشته باشد ودر نتیجه سریع تر جواب آن را بگیریم.

دیگر خواص دمنوش رزماری وگل محمدی:

دمنوش رزماری برای پسردار شدن:

خانم ها می توانند چای رزماری را میل کنند تا بتوانند احتمال پسردار شدن خود را بالا ببرند. این دمنوش یک ضدالتهاب قوی است که سرشار از ویتامین ها است. از طریق این دمنوش بدن خود را قلیایی کنید تا بتوانید احتمال بارداری خود را برای پسردار شدن افزایش بدهید.

دمنوش رزماری و اسطوخودوس:

در مطالعه و تحقیقی بیان شده است، افرادی که رزماری را استشمام کرده اند نسبت به آن دسته از افرادی که آن را بو نکرده اند روحیه بهتری داشتند. در این راستا با تزریق واکسن های حاوی برگ رزماری، شاهد اضطراب کمتری در بین افراد بوده است.

همچنین رایحه خوشبوی رزماری موجب ایجاد انرژی مثبت و بهبود خلق وخو هم می شود.

دمنوش رزماری و تقویت حافظه:

در گیاه رزماری ماده ای به نام اسید کارنوسیک است که نقش بسیار پررنگ وموثری را در تقویت حافظه دارد و از بیماری آلزایمری در سالمندان جلوگیری می کند.

دمنوش رزماری و تسکین دهنده درد:

دمنوش رزماری در را تسکین می دهد. رزماری دو ترکیب اسید کارنوسیک و کارنوسل دارد که این دو، بازدارنده درد هستند. اینها برای درمان التهاب گرفته می شود و روغن فراوری شده از این گیاه نیز، برای کاهش درد مورد استفاده قرار میگیرد. 

نتیجه گیری:

دمنوش رزماری وگل محمدی، دمنوشی است که در درمان بسیاری از بیماری های عمیق و سطحی کمکی شایان را به بدن انسان بکند. این دمنوش زمان مصرف مناسبی را دارد که اگر براساس و با مشورت کارشناسان نوشاتی پیش بروید نتیجه دلخواه خود را خواهید گرفت.

طریقه مصرف و زمان مصرف این دمنوش در این مقاله ذکر شده است. امید داریم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. با مصرف درست و به موقع این دمنوش بتوانید از ابتلا به بیناری ها پیشگیری کنید و یا در صورت داشتن درد، از این دمنوش برای تسکین و کاهش درد خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید