جادوی بازی clash of calns را با هم ببینیم

پس از همه، کمانداران مستقر شده اند، همه جاینت های خود را (باید 9 عدد داشته باشند) به کانن پایین بفرستید. از چهره های اکشن گرفته تا تبلیغات فراموش نشدنی گرفته تا آتش سوزی دفتر مرکزی که تقریباً همه را نابود کرد، هر لحظه را دوباره زنده کنید. فردی با دسته Ethical Spectrum امنیت حساب‌های فیسبوک این شرکت را به خطر انداخت و سپس تصاویری از مخاطبان داخلی و ارقام درآمد سوپرسل را منتشر کرد. بر اساس تصاویر به دست آمده توسط Re/code، بازی‌های سوپرسل (از جمله کلش آف کلنز، هی دی و بوم بیچ) در 7 فوریه با 29.4 میلیون کاربر فعال روزانه درآمدی معادل 5.15 میلیون دلار داشتند. اولین مورد از این سه بازی جدید، کلش کوئست است که یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت، تاکتیکی و ماجراجویی است. همانطور که قبلا ذکر شد، به‌روزرسانی دریافتی – با عنوان رسمی “به‌روزرسانی خزانه‌داری” – سه ویژگی اصلی را به همراه خواهد داشت: جایزه ستاره، خزانه و سبد لوت. این یک MOBA دو لاین است و شما سه برج و بسیار شبیه به یک بازی دفاعی برج خواهید داشت.

خوشبختانه، برای دریافت جایزه در بازی clash of clans town hall 14 لازم نیست کار زیادی انجام دهید.

من می‌دانم که استدلال‌های بازی clash of clans Town hall 14متقابل چیست: مردم تقریباً در هر کجا و هر کجا که می‌روند آیفون یا اندروید خود را به همراه دارند. اگر مشتریان مجبور به خرید محصول هستند، چرا تجربه بهتری ارائه می دهیم؟ پس از به دست آوردن، می توان از امتیازات لیگ یا مدال برای خرید آیتم های انحصاری مختلف استفاده کرد. در میان آیتم های دیگر، می توان از امتیازات لیگ برای خرید چکش جادویی استفاده کرد که از قدرتمندترین آیتم های کل بازی هستند. خوشبختانه اقلامی مانند معجون یا چکش جادویی را می توان از فروشگاه لیگ خریداری کرد. خوشبختانه، برای دریافت جایزه لازم نیست کار زیادی انجام دهید. اگرچه آرزوهای ما جهانی است، ریشه و آینده ما بسیار در فنلاند است. در سوپرسل، یکی از بزرگترین آرزوهای ما تبدیل شدن به اولین شرکت بازی واقعاً جهانی است، شرکتی که هم در غرب و هم در شرق، از جمله ژاپن، کره و چین جای پای محکمی دارد.

ما می‌خواهیم شرکتی بسازیم که مردم سراسر جهان در 20 سال آینده به گذشته نگاه کنند و در مورد همه بازی‌های بزرگی که ما توسعه داده‌ایم و تأثیر آنها بر زندگی مردم صحبت کنند. دیوانه وار است که فکر کنید clash royale accounts for sale تقریباً 20 سال از عمرش می گذرد. گزارشی در سال 2014 ادعا کرد که کلش آف کلنز هر روز بیش از 650000 دلار از فروش محتوای الحاقی، بسته های تقویت کننده و سایر اشکال محتوای قابل دانلود درآمد کسب می کند. Sensor Tower نشان می‌دهد که این به دلیل معرفی محتوای 4.99 دلاری “Gold Pass” است که در آوریل آغاز شد، و اشاره کرد که هزینه‌های آن ماه نسبت به سال گذشته 73 درصد، نسبت به ماه مارس 58 درصد ماه به ماه افزایش یافته و به 66.6 دلار رسیده است. 

در این راهنما، تکنیک تغییر نام کلش آف کلنز را به شما معرفی خواهیم کرد.

چالش‌های فصل نوامبر برای clash of clans account  پخش شد، که به این معنی است که زمان آن رسیده است که به سمت یک پوسته جدید کار کنید. هیچ یک از ما اینجا فقط به خاطر پول کار نمی کنیم، اما وقتی شرکت موفق می شود، همه باید سهم خود را از آن بگیرند و این معامله نیز از این قاعده مستثنی نیست. لایه های ساده اما موثر دیوارها می توانند پایگاه را در برابر بیشتر حملات به استثنای حملات هوایی محافظت کنند. در حالت بازی “Builder Base” بازیکنان می توانند به طور همزمان به پایگاه های یکدیگر حمله کنند. این به بازیکنان دیگر فرصتی می دهد تا به شما حمله کنند و بازی های جدیدی را در بین بازیکنان شروع کنند. بازی‌های باکیفیت زیادی وجود دارند که حتی ممکن است هرگز نام آن‌ها را نشنیده باشیم، فقط به این دلیل که بازاریابی با موفقیت منتشر نمی‌شود. در این راهنما، تکنیک تغییر نام کلش آف کلنز را به شما معرفی خواهیم کرد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما نحوه باز کردن قفل Super Troop کلش اف کلنز Sneaky Goblin را آموزش دهیم.

شخصیت های clash و درخواست های جواهر

هر بار که کلش آف کلنز در توییتر یا فیس بوک پست می گذارد، شخصی در نظرات درخواست معدن جواهر می کند. یک قبیله شکست ناپذیر با دوستان خود بسازید، دستاوردها و غارت های خود را با آنها به اشتراک بگذارید، رقبای خود را در هر درگیری از قبیله ها شکست دهید و با استفاده از بهترین تاکتیک ها و هوش خود بالاترین مکان ها را در هر مبارزه کسب کنید! کاربر باید با استفاده از مهارت های رهبری خود به روستاها و قبیله های دیگر حمله کند و آنها را تصرف کند. ایده Clash of Clans این است که با استفاده از منابعی که در اختیار دارید، پایگاه خود را تا حد امکان قوی کنید. منابع نامحدودی می تواند تولید شود. طلا را می توان در خزانه داری ذخیره کرد. نمودار نشان می دهد که چرا: اگر با 1,000,000 طلا شروع کنید، روزانه 360,000 کسب کنید و یک بار در روز مورد حمله قرار بگیرید، 50٪ از کلکسیونرهای خود و 20٪ از ذخیره سازی مرکزی را از دست بدهید، بازیکنی که برای دو هفته زحمت ورود به سیستم را ندارد مشاهده کنید که تعداد آنها 75% کاهش یافته و به زیر 250000 نفر می رسد، در حالی که بازیکنی که چهار بار در روز وارد سیستم مذهبی می شود، دارایی خود را بیش از 50% افزایش می دهد و به 1550000 می رسد – اما حتی درآمد آنها قبل از دو میلیون ثابت است.

در هفت روز اول پس از انتشار Gold Pass، هزینه‌ها 125 درصد افزایش یافت و در آن دوره به 6.9 میلیون دلار در روز رسید. غول بازی های موبایل سوپرسل امروز اعلام کرد که چهار بازی بزرگش اخیراً به نقطه عطف جدیدی رسیده اند. مدیر عامل Engagor، Folke Lemaitre به این سایت گفت که فردی کنترل حساب ایمیل یکی از کارکنان سوپرسل را به دست آورد که به برنامه Engagor که برای مدیریت صفحات فیس بوک سوپرسل استفاده می شد، مرتبط بود. همانطور که بسیاری از شما می دانید، بخش بزرگی از فرهنگ سوپرسل این ایده است که “ما همه در این با هم هستیم”.

دیدگاهتان را بنویسید