درخواست صالحی از همرزمانش برای مراجعه به مراکز بیماران سرطانی



نماینده مردم فریدن، چادگان، فریدونشهر، بویین و میاندشت در شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت پزشکی کشور، گفت: از همکارانم می خواهم به مراکز درمانی بیماران سرطانی مراجعه کنند و اشک های مادران کودکان از دست رفته را ببینند. و دل‌های شکسته به خاطر این فریادهای آتشین پدران برای شنیدن از دست دادن اموالشان و سپس دفن جگرهایشان.

به گزارش ایسنا، حسین محمد صالحی دارانی، نماینده مردم فریدن، چادگان، فریدونشهر، بویین و میاندشت و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در جلسه صبح روز یکشنبه 31 آبان 1401 شورای اسلامی شهر به ایراد سخنرانی پرداخت. اخطار شفاهی به وزیر بهداشت و سازمان بازرسی کل کشور، کیشور گفت: بسیاری از خانواده های آسیب دیده از بیماران خاص، اموال باقی مانده خود را برای خرید داروی این بیماران به حراج می گذارند و در نهایت بسیاری از مسئولان آنها را روانه بازار سیاه می کنند و این مسئولان روبه رو می شوند. به فروشندگان مواد مخدر

وی افزود: هر سال به اندازه بودجه دارو هزینه می شود، به برخی دستگاه ها به صورت سهمیه داده می شود اما مشخص نیست کجا و چگونه توزیع می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از همکارانم می خواهم به مراکز درمانی بیماران سرطانی سر بزنند و اشک مادران دلسوخته فرزند گمشده را ببینند و ناله های آتشین پدران را بشنوند که چگونه اموال خود را از دست دادند و پس از آن جگرهایشان به خاک سپرده شد.

صالحی دارانی تاکید کرد: سهمیه های تخصصی و توزیع آن باید مورد توجه دقیق وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر قرار گیرد.

وی همچنین خواستار بخشش سود و دیرکرد و بی توجهی به تسهیلات کشاورزی برای کشاورزان شد و بر لزوم پرداخت حقوق پایان کار فرهنگیان و اجرای قانون ارزشیابی معلمان و پرداخت حقوق معوقه فرهنگیان خارج از کشور تاکید کرد.

صالحی دارانی در پایان از رئیس مجلس خواست در دستور کار خود از کلمات بیگانه استفاده نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید