سریال جدید «همسایه های خوب» به زودی تولید می شود/تکرار فصل اول – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فصل دوم سریال مستند همسایه های خوب به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی شهامدی این روزها در حال انجام است و قرار است در مرکز مستند سوره تولید شود. مراحل تحقیقاتی خود را طی می کند تا به زودی شروع به فیلمبرداری کند.

در حالی که سازندگان برای تولید فصل جدید آماده می شوند، فصل اول این مجموعه مستند امشب به صورت سه بعدی از شبکه عقیق پخش می شود. به این ترتیب این اثر که محصول مرکز مستند سوره است از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 19 از شبکه عقیق بازپخش می شود.

«همسایه های خوب» با شعار «گاهی آدم خوب از همسایه خوب قرض می گیرد» اولین بار مردادماه امسال از شبکه دو سیما پخش شد. این اثر داستان نیکوکارانی است که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند، چگونه شمع‌ها اطراف خود را روشن می‌کنند و در یک کلام ترجیح می‌دهند همنوعان خود را بهتر از هر چیز دیگری بسازند.

این مجموعه مستند که با هدف خانواده و می‌خواهد در جامعه جا بیفتد، زندگی افراد عادی و ساده‌ای را روایت می‌کند که با پشتکار فراوان، امید و انسانیت را در مردم زنده نگه داشته‌اند.

فصل اول سریال همسایه های خوب که در 22 قسمت 30 دقیقه ای تولید می شود شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 از شبکه عقیق پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 13 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید