هک بازی clash of clans با ترفندهای جدید

هک کلش آف کلنز در حال اتصال به سرورهای Supercall است و شناسه حساب شما را پیدا می کند. هک کلش آف کلنز برای جواهرات نامحدود توسعه داده شده است زیرا جواهرات گران هستند و همه نمی خواهند برای آنها پول واقعی خرج کنند. در بسیاری از موارد، اینها فقط از بازی جم رایگان clash of clans سوء استفاده می کنند تا شما را مجبور به تکمیل نظرسنجی کنند! هک کلش آف کلنز ما برای دور زدن سیستم کلش آف کلنز استفاده می‌شود و فکر می‌کند که برای هر تعداد جواهری که اضافه کرده‌اید پول پرداخت کرده‌اید.

اکنون می توانید کلش آف کلنز خود را با خیال راحت تا پایان بازی کنید

سوپرسل جزئیاتی را درباره به‌روزرسانی متعادل کننده «کلش آف کلنز» که همزمان با به‌روزرسانی بزرگ ماه می منتشر می‌شود، فاش کرده است. برای کمک به مبارزه با جاسوسی در طول فصل‌های Clan War League، بازیکنانی که در فهرست نیستند یا نقشی در Clan ندارند ممکن است صفحه War League را نبینند. 7. پس از انجام، بازی کلش اف کلنز خود را مجدداً راه اندازی کنید تا منابع اعتباری خود را ببینید.

همانطور که می بینید دو توپ، یک توپ دوبل، برج کماندار و تسلا از سالن سازنده محافظت می کنند. اما در مورد برج جادوگر که مسلماً بسیار منحصر به فرد است، متفاوت است. علاوه بر این، برای دوستانی که اولویت های خود را در حفاظت از دفاع دارند، برج جادوگر می تواند کمک کند. مشکل اینجاست که او همچنین نیاز به پاکسازی برج ساعت و آزمایشگاه ستاره (هزینه حداقل 10 باربر) برای فرستادن نیروها به مرکز پایگاه دارد. در جدیدترین به‌روزرسانی‌ها، در اینجا برخی از ویژگی‌های جدید آورده شده است: جاروهای هوا: این واحدهای برج جدید از این نظر جالب هستند که برای آسیب مستقیم طراحی نشده‌اند، بلکه واحدهای مهاجم را عقب می‌اندازند تا برج‌های دیگر شما کمی زمان بیشتری داشته باشند. برای پوشاندن صدمه اکنون لازم نیست چند سالی بازی کنید.

راهنمایبازیگران معروف جاستین بیبر برای کلش آف کلنز

در واقع، این فرصتی برای ساختن شهرها و دفع حملات آفلاین است که کلش آف کلنز (و برخی از کپی‌های آن!) را به یک موفقیت فوری تبدیل می‌کند. برای این کار فقط به 1 نیاز دارید و می توانید 2 را برای سایر حملات ذخیره کنید. اینها به اندازه دستاوردهای جنگ پرداخت نمی شوند، اما می توان با ارتقای منطقه خود به دست آورد.

چگونه کلش اف کلنز خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم

طلا و روغن برای خرید این چیزها و همچنین چیزهای دیگری مانند “سپر” برای محافظت از پایه بازیکن برای مدت زمان مشخصی، معمولاً برای چند روز، استفاده می شود. بازیکنان می توانند با هر مقدار سرمایه طلایی که دارند مشارکت کنند. برای اینکه مهاجمان شیلد به دست بیاورند باید 30 درصد را دریافت کنند و باید 1/3 از حداکثر فضای ارتش را در اختیار تالار شهر مدافعان قرار دهند. هر فیلم آموزشی که به شما می گوید شاید بتوانید بازی را هک کنید تا جواهرات رایگان دریافت کنید – اینها فقط به شما امکان می دهند آفلاین بازی کنید ویا برای ارتقای بازی کلش اف کبنز در سال جدید به لینک درج شده وارد شوید.

هک ما فقط برای یک بار استفاده ایجاد شده است. راه دیگر این است که (اگر فردی بی حوصله هستید)، از آن برای سرعت بخشیدن به ارتقاء طولانی مدت ساختمان استفاده کنید. این به دشمنان آسیب می رساند و سرعت حمله و حرکت آنها را کاهش می دهد. دیوارها دشمنان را مجبور می کنند تا در الگوهای قابل پیش بینی حرکت کنند و آنها را از حرکت سریع در پایگاه شما باز می دارد. همانطور که بازی خوب است، هنوز هم زمان و تلاش زیادی برای توسعه پایگاه شما و حرکت بیشتر نیاز دارد. در شروع بازی، یک دوشیزه جای یک ویژگی کمکی را می گیرد و به شما سلام می کند تا وضعیت را توضیح دهد و برای خرید و نبرد راهنمایی کند. خوب، شما در جای مناسب هستید.

چندین ایده رمانتیک کلش اف کلنز 

کلش آف کلنز یکی از آنهاست و بیش از پانصد میلیون دانلود در پلی استور دارد. در حالی که کلش آف کلنز تاج و تخت افتخار خود را در دستگاه های تلفن همراه حفظ کرده است، فرنچایز Call of Duty همچنان به انفجار و رشد با سرعتی تصاعدی ادامه می دهد. یائو – که توسط خورخه یائو در کلش آف کلنز انتخاب شد – حدود شش ماه را به عنوان بازیکن شماره یک در رده بندی بازی های موبایل گذراند و اولین بازیکنی بود که به رکورد 4000 تروفی رسید. 6. دکمه “Generate” را زده و منتظر بمانید تا ابزار تمام شود. رفع خطا هنگام کلیک کردن روی دکمه “اتصال”.

او همچنین توانایی پریدن از روی دیوارها را دارد، شبیه به Grand Warden

نام کاربری خود را وارد کرده و روی دکمه “اتصال” کلیک کنید. وقتی کلش اف کلنز را پیدا کردید، روی «نصب» کلیک کنید و منتظر بمانید تا تمام شود، سپس می‌توانید بازی را شروع کنید. خوشبختانه، کلش آف کلنز در ابتدا شما را با انتخاب های زیادی سنگین نمی کند. اما ظاهراً تعداد زیادی از مردم کلش اف کلنز را دوست دارند. افراد کمتری از آن استفاده کنند، عملکرد این نرم افزار بهتر خواهد بود. نیروهای قدیمی همچنین توانایی‌های جدیدی را از ارتقاء به دست خواهند آورد، مانند کمانداران یواشکی که می‌توانند برای چند ثانیه خود را پوشش دهند و Boxer Giant که می‌تواند در اولین حمله خود آسیب زیادی وارد کند. اول از همه اجازه بدهید خودم را معرفی کنم. پوسته Party Warden در ردیف اول موجود است که برای باز کردن قفل آن فقط به 40 امتیاز نیاز دارد. او همچنین توانایی پریدن از روی دیوارها را دارد، شبیه به Grand Warden. با وجود همه تبلیغات خنده دار و برنده جوایز بازی در طول سال ها (AngryNeeson52 را به خاطر دارید؟)، این آژانس نه تنها با مشتری بازاریابی Supercell، بلکه با خود توسعه دهندگان بازی Clash of Clans نیز همکاری نزدیکی دارد.

منبع:https://igame-24.com/

دیدگاهتان را بنویسید