ارائه اپلیکیشن کارتون من; ابزار مناسب برای کودکان برای انجام انیمیشن


اپلیکیشن My Cartoon که اکنون از طریق کافه بازار برای گوشی های اندرویدی در دسترس است، ابزاری ساده برای تولید و ساخت انیمیشن های مختلف است که با محیط ساده و رابط کاربری خود، انیمیشن را برای بچه های خلاق آسان کرده است.

در طول سالیان متمادی انیمیشن به یکی از ترندهای اصلی در دنیای اینترنت تبدیل شده است و در حال حاضر اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که ابزارهایی برای طراحی و تولید انیمیشن در اختیار کاربران قرار می دهند. روند ساخت یک انیمیشن جدید کار آسانی نیست، اما اپلیکیشن کارتونی من ویژگی های زیادی برای کاربران دارد که می توانند به راحتی انیمیشن های جدید طراحی و تولید کنند.

انیمیشن بسازید
صفحه اصلی برنامه کارتون من

همچنین لازم به ذکر است که با بیش از 5000 نصب فعال اپلیکیشن کارتونی من حجم خوبی دارد و تنها 39 مگابایت از فضای اینترنت شما را برای دانلود می گیرد. به محض ورود به اپلیکیشن با دکمه های مختلفی مواجه می شوید اما با انتخاب گزینه My Cartoon که در وسط صفحه قرار دارد (تصویر بالا) وارد محیط ویرایشگر اصلی می شوید.

اما اپلیکیشن کارتونی من چه ویژگی هایی را برای ایجاد یک انیمیشن جدید در اختیار کاربران قرار می دهد؟ همانطور که از نام اپلیکیشن پیداست، می توانید از آن برای ساخت انیمیشن کارتونی جذاب استفاده کنید. برای انجام این کار، سازندگان طیف گسترده ای از شخصیت های کارتونی مختلف را در اختیار کاربران قرار داده اند که می توانید از بین آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انیمیشن بسازید
گزینه های پایین صفحه به شما امکان می دهد کاراکترها، اشیا یا تصاویر پس زمینه را به انیمیشن خود اضافه کنید.

با این حال، عملکرد برنامه به چند عنصر محدود نمی شود. گزینه های پایین صفحه به شما این امکان را می دهد که از اشیا و اشکال مختلف دیگر مانند حیوانات، میوه ها، وسایل منزل و لوازم التحریر در انیمیشن خود استفاده کنید. آخرین گزینه مربوط به تصاویر پس زمینه و مکانی است که انیمیشن شما در آن ساخته شده است، در این قسمت دسته بندی های مختلفی از جمله پس زمینه های تاریخی، خانه ها و مناظر معرفی شده است و شما می توانید در هر یک از این موارد انیمیشن خود را طراحی کنید.

نکته مثبت دیگری که می توان قبل از ورود به ویرایشگر اصلی به آن اشاره کرد، «اپ استور» است که در آن می توان از شخصیت های زیادی مانند «باب اسفنجی» و فوتبالیست های معروفی مانند «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» برای ساخت انیمیشن برای ساخت کاملا رایگان استفاده کرد. . همچنین می توانید اشیاء اضافی و تصاویر پس زمینه را از فروشگاه دانلود کنید.

انیمیشن بسازید
یک فروشگاه اپلیکیشن که گزینه های زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد

پس از اینکه شخصیت، اشیا و در نهایت پس زمینه مورد نظر خود را انتخاب کردید، کادری برای شما باز می شود که می توانید در آن انیمیشن بسازید. اگر شخصیت ها را تکان دهید، متوجه می شوید که انیمیشن به صورت پیش فرض برای آنها طراحی شده است. بنابراین اگر شخصیت های خود را در کادر اصلی تکان دهید، در حین راه رفتن شما حرکت می کنند. همچنین می توانید با استفاده از گزینه های پایین صفحه، کاراکترها و اشیاء بیشتری را به کادر خود اضافه کنید. اگر می خواهید هر یک از کاراکترها یا اشیاء را حذف یا پنهان کنید، کافی است آنها را از قسمت اصلی بیرون بکشید و سپس در اطراف فیلد کوچکتر ظاهر می شوند.

در سمت راست بالای تصویر، گزینه “Record” وجود دارد که تایمر ضبط ویدئو را در سمت چپ بالای تصویر فعال می کند. یکی دیگر از مزایای این برنامه پشتیبانی از میکروفون است، به طوری که می توانید صدای شخصیت ها را در حین ضبط ویدیو پخش کنید، اما انیمیشن های روان تر و جذاب تری تولید کنید.

انیمیشن بسازید

در نهایت، پس از اتمام ساخت انیمیشن خود، می توانید از گزینه سمت چپ بالای تصویر برای ذخیره آن در گالری گوشی یا رابط کاربری برنامه استفاده کنید. گزینه های موجود در گالری برنامه به شما امکان می دهد انیمیشن خود را با استفاده از شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی به اشتراک بگذارید یا آپلود کنید.

اگرچه اپلیکیشن My Cartoon اکنون می تواند تعداد محدودی انیمیشن بسازد، با وجود محیط بسیار ساده و بدون تبلیغات، ابزاری عالی برای کودکان است که می توانند از آن برای ساخت انیمیشن های کارتونی خود استفاده کنند.

کاریکاتور من
  • کاریکاتور من
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازندهدهکده هوشمند بانی
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد: 39 مگابایت

دانلود

کافه بازار

دیدگاهتان را بنویسید