انتشار کتاب «تدوین الگوی محلی توانمندسازی اجتماع محور محله های فقیرنشین شهری»



ایسنا/ کردستان کتاب «رویکردی برای تدوین الگوی بومی توانمندسازی محله‌های فقیرنشین شهری مبتنی بر جامعه» نوشته خانم‌ها ساجده واعظ زاده، جلیل کریمی و وکیل احمدی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شد.

این مقاله به تشریح فرآیند عملی و گام به گام توسعه یک مدل بومی بر اساس وضعیت محلات با استفاده از تجربه یک پروژه تحقیقاتی برای تقویت محله‌های محروم کرمانشاه می‌پردازد.

این کتاب خاطرنشان می کند که تأکید بر نیازهای مردم به نیاز به یک مدل بومی مطابق با ویژگی های محلی اشاره دارد.

به گزارش ایسنا، توانمندسازی مناسب ترین راهکار برای ساماندهی محله های فقیر نشین شهری است. در این رویکرد، ذینفعان پروژه هایی را برای تسهیل توانمندسازی ساکنان، به جای اقدامات فیزیکی، با یک برنامه اقدام تعریف شده بر اساس نیازهای مردم محلی به جای شناسایی برنامه ریزان، تعریف و اجرا می کنند.

کتاب «رویکردی برای توسعه الگوی بومی توانمندسازی یا محلات فقیرنشین شهری مبتنی بر جامعه» با 124 صفحه در قطع رقعی و به قیمت 40000 تومان در آبان ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند با شماره تلفن 33287517-0887 سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید