10 دلیل که مردان نمی توانند با زنان قوی کنار بیایند


در میان عوامل دیگر، سختی‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های زنان در قوی‌تر شدن آن‌ها نقش اساسی دارد. داشتن زنان قوی در زندگی همه یک امتیاز است، اما گاهی اوقات برخی از مردان متوجه آن نمی شوند. زنان قوی درد را تحمل کرده اند، تجربیات دلخراشی داشته اند و سخاوتمند بوده اند. اما چرا بسیاری از مردان با زنان قوی کنار نمی آیند؟

1. یک زن قوی نیازی به مردی ندارد که برای او بجنگد

یک زن قوی نشان می دهد که در عین حال که عاشق شوهرش است، مستقل است. زنان به تنهایی می توانند این کار را انجام دهند. یک زن قوی آماده است برای خودش و همسرش بجنگد، اما نیازی به مردی ندارد که برای او بجنگد.

اگر مشکلی داشته باشد خودش آن را حل می کند مثل یک قربانی منتظر نمی ماند تا مرد راه حلی برایش بیابد. اگر چنین زنی را دوست دارید، کنار او راه بروید، نه جلوی او.

. یک زن قوی می داند که چه می خواهد

یک زن قوی می داند که به دنبال چه چیزی است، چگونه به آن دست یابد و در طول مسیر چه چیزی را باید تحمل کند. اگر مردی را دوست دارد، ابتکار عمل را به دست می گیرد. او منتظر نمی ماند تا مرد اولین قدم را بردارد. چنین زنانی دارای شخصیت قوی هستند که می تواند برای برخی از مردان ترسناک باشد. شما مسلط نیستید. فقط مردی با اعتماد به نفس کافی می تواند قدرت چنین زنی را تحمل کند.

3. زن قوی نیاز به صداقت دارد و آسیب پذیر است

یک زن قوی مستقیماً از عمق مشکل، آسیب و تجربه دشوار صحبت می کند. او مردی می خواهد که صادق و آسیب پذیر باشد زیرا سختی های زیادی را متحمل شده است و می خواهد بداند که تنها نیست. اما مردان اغلب آسیب پذیر هستند زیرا احساس ضعف می کنند. اگر می خواهید زن قوی زندگیتان شما را تحسین کند، از آسیب پذیر به نظر رسیدن نترسید.

4. یک زن قوی از صمیمیت نمی ترسد

یک زن قوی مرد را به درست ترین شکل به چالش می کشد. او به صمیمیت و نزدیکی به هر شکلی نیاز دارد. او چیزی را با خود نگه نمی دارد. زیرا یک زن قوی با زنانگی خود احساس راحتی می کند.

5. یک زن قوی می تواند دروغ را ببیند

یک زن قوی صادق است و انتظار اعتماد کامل در رابطه را دارد. شما می توانید یک دروغ را در یک چشم به هم زدن حس کنید، بنابراین مردان نباید سعی کنند یک دروغ مرتبط را تحقق بخشند. به زن قوی زندگی خود توضیحات نادرست ندهید.

6. زن قوی نیاز به عزت و ثبات دارد

یک زن قوی نمی تواند شخصیت های بی ثبات و مردد را تحمل کند. او می خواهد بداند مردی که دوستش دارد محترم است، به او احترام می گذارد و به قولش پایبند است. وقتی احساس می کند که این مرد از آنها دور می شود و مانند او رفتار می کند و ترجیح می دهد بازی کند.

7. زن قوی لجباز است

یک زن قوی بر بسیاری از چالش ها و موانع غلبه کرده است. در واقع، به همین دلیل است که او قوی است. او باید در تاریک ترین لحظات زندگی خود قوی بماند. بنابراین او می داند که می تواند هر چیزی را تحمل کند و این لجاجت برای برخی از مردان قابل درک نیست.

8. یک زن قوی منتظر شما نیست

زن قوی با علم به اینکه شوهرش فداکار و وفادار به اوست، با شوهرش به اعماق جهنم می رود. اما یک لغزش برای ترک همسرش برای همیشه کافی است. او منتظر نمی ماند تا مرد بین او و شخص دیگری یکی را انتخاب کند. چنین زنی در این اسباب بازی ها شرکت نمی کند.

9. یک زن قوی شما را بدون قید و شرط دوست دارد

عشقی که از یک زن قوی دریافت می کنید وفادار است. مثل عشق مادر به فرزندش. وقتی او این عشق را متقابلا احساس می کند، برای خوشبختی مرد هر کاری می کند. او از او حمایت می کند، به او کمک می کند و برای او می جنگد. بسیاری از مردان نمی توانند چنین عشقی را تحمل کنند و از عمق و شدت آن می ترسند. مردان ضعیف نیز اغلب فرار می کنند.

10. یک زن قوی به شما نشان می دهد که چه کسی هستید

پذیرفتن چیزی که در مورد خودمان دوست نداریم سخت است. یک زن قوی در مورد مراقبت از این قسمت های شوهرش صحبت می کند. همچنین به شما کمک می کند تا ببینید چقدر خارق العاده و قوی هستید. او در کنار شما می ایستد و به شما احساس پذیرش و اعتماد می دهد.

برخی از مردان نمی توانند این آشفتگی عاطفی را تحمل کنند. به همین دلیل است که زنان قوی مردان قوی پیدا می کنند. زیرا ضعیف ترها اولین قرار ملاقات ها را با موفقیت پشت سر نمی گذارند. مردان ضعیف نمی دانند با صداقت، هوش، قدرت و استقلال یک زن قوی چه کنند.

اما یک مرد قوی احتمالاً کار یک زن قوی است و او می داند که چگونه یک زن قوی را اداره کند و از آن حمایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید