کدام افراد مشهور در زمینه رمزنگاری ارز فعال هستند؟


هر روز افراد مشهور بیشتری این ارزها را می پذیرند. بسیاری از افراد مشهور از ایلان ماسک گرفته تا جی کی کی رولینگ تا میسی ویلیامز و لیندسی لوهان به ارزهای دیجیتال پاسخ داده اند و برخی از ظرفیت طرفداران خود برای تبلیغ آن ارزها استفاده می کنند. سوال اینجاست که آیا این سلبریتی ها فقط می خواهند سوار موج موفقیت ارزهای دیجیتال شوند یا واقعا می خواهند در این عرصه حضور فعال و دائمی داشته باشند؟

نوازندگان در دنیای ارزهای دیجیتال

موسیقی بیش از هر صنعت دیگری معرف و بازتاب دهنده فرهنگ است. از این رو، چه از نظر تجاری و چه از نظر تبلیغات، جای تعجب نیست که ارزهای دیجیتال به عنوان یک فرهنگ راه خود را در صنعت پیدا کرده باشند. کاربرد خاصی که توکن‌های NFT برای هنرمندان ممکن است داشته باشند نشان می‌دهد که ما تازه شروع به ایجاد انقلابی در نحوه انتشار و استفاده از آثار موسیقی کرده‌ایم. در این بخش تعدادی از هنرمندان موسیقی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند را معرفی می کنیم.

سگ موادیاب

اسنوپ داگ، خواننده رپ و ترانه سرای آمریکایی، قبلاً به بیت کوین علاقه نشان داده است. او اکنون بیشتر در دنیای ارزهای دیجیتال و توییت هایی درباره Dojcoin غوطه ور شده است. توییت های او و سایر افراد مشهور در فوریه 2021 سقف قیمت جدیدی را برای Dodge Quinn تعیین کرد. دوج کوین مدت کوتاهی بعد او را اسنوپ دوج نامید.

تجربه نشان داده است که اسنوپ داگ دوست دارد نام خود را در هر محصول و دامنه ای داشته باشد و تنها چند دامنه وجود دارد که او هنوز به آنها سفر نکرده است. او همیشه سعی می کند از روندها عقب نماند و از هر فرصتی برای اظهار نظر در مورد تحولات جدید استفاده می کند.

اکنون، با شوق ارزهای دیجیتال، می توان دلیل منطقی برای شریک شدن صرافی سلبریتی ها و ارزهای دیجیتال در پلتفرم توکن منحصر به فرد صرافی پیدا کرد. آلبوم جدید او «سفر با داگ» درباره خاطرات سال‌های اولیه حضورش در عرصه هنر است. این آلبوم نیز از جریان توکن های بی نظیر الهام گرفته شده است و نام یکی از ترک های آن NFT است.

مگان دی استالین

مگان دی استالین، یکی از محبوب ترین رپرهای مشتاق آمریکایی، بیت کوین هایی به ارزش 10 میلیون دلار را از طریق نرم افزار برنامه Cash در دسامبر 2020 بین طرفداران خود توزیع کرد. او بیت کوین را تحسین کرد: «این یک سرمایه گذاری واقعا هوشمندانه است و قیمت آن به مرور زمان افزایش می یابد. هر دو طرف از این نوع تبلیغات هوشمندانه سود برده اند. پس از آن، استفاده از موسیقی پاپ بین نسل هزاره و نسل Z به طور تصاعدی رشد کرد و مگان دی استالین در بین طرفداران این نوع خاص از موسیقی بسیار محبوب شد.

سولجا بوی‌

Solja Boy، یکی دیگر از رپرهای آمریکایی، آهنگی به نام بیت کوین را در سال 2018 منتشر کرد که نشان دهنده آگاهی او از ارزهای دیجیتال بود. دانش او در مورد ارزهای دیجیتال اخیراً بیشتر شده است.

او مرتباً در مورد مجموعه دیجیتالی خود توییت می کند و وارد حوزه توکن های غیرقابل مقایسه می شود. او همچنین در فهرست پردرآمدترین رپرهای جهان در سال 2010 که توسط مجله فوربس منتشر شد قرار داشت. بووی در آن سال بیش از 7 میلیون دلار درآمد داشت.

شیر شاه

Rock Kings of Leon اولین گروهی بود که آلبومی را در قالب یک نشانه منحصر به فرد منتشر کرد. این گروه سه نوع توکن منتشر کرده است. توکن اول بسته ای ویژه برای آلبوم بود، سری دوم حاوی نکات ویژه اجرای زنده مانند امتیاز طول عمر در ردیف اول بود و نشانه سوم آثار سمعی و بصری انحصاری گروه بود.

مهمتر از همه، چنین اقداماتی نشان دهنده ارتباط بین ارزهای دیجیتال و موسیقی است که به حل مشکلات هنرمندان و طرفداران کمک می کند. توکن‌های بی‌نظیر منبع درآمد جدیدی و راهی ارزان برای ارتباط با طرفداران برای هنرمندان فراهم کرده است.

دیسکولوژیست

Disclosure Duo اخیرا تک آهنگی را منتشر کرده است که به صورت زنده در پلتفرم توییچ در قالب یک توکن منحصر به فرد تولید شده است. این تک آهنگ به قیمت 40 اتر (144700 دلار در زمان نگارش) فروخته شد. البته، چنین برچسب قیمتی ممکن است به دلیل تعبیه فعلی توکن های بی سابقه باشد. با این حال، با قیمت های امروزی، این برابر با 17 میلیون نمایش در پلت فرم Spotify است. با یک ضربه زدن به حساب خود، می توانید فوراً بفهمید که این مبلغ پول خوبی برای یک آهنگ است!

جنیمونون

جن سیمونز از گروه موسیقی افسانه ای Kiss دائماً سرمایه گذاری های خود را در ارزهای دیجیتال به اشتراک می گذارد تا نشان دهد که می تواند در هر سنی قدم به دنیای ارزهای دیجیتال بگذارد. با این حال، به گفته بسیاری از کارشناسان بازار، ارزیابی او از ارزش کاردانو نشان می دهد که کمی بیش از حد پیش رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید